18 februarie 2008

Declaratii de dragoste

Ce poate fi mai frumos decat o declaratie de dragoste ?
Mai ales daca este insotita si de o floare ...
Am sa va dau niste idei si va rog si pe voi sa scrieti declaratiile voastre de dragoste
spuse sau cele care urmeaza a fi spune persoanei iubite.

Va invit pe toti sa va lasati imaginatia sa zboare si sa postati niste declaratii de dragoste
asa cum nimeni nu a mai vazut :)

Poate alcatuim si un top al celor mai frumoase declaratii de dragoste dar mai intai va las sa sa ganditi cum puteti alinta persoana iubita cu o declaratie de dragoste....

2 comentarii:

Flavy spunea...

As vrea sa te am alaturi o vesnicie, dar cum vesnicia nu exista ma multumesc si
cu o viata intreaga.
Ti-am spus vreodata cum TE IUBESC? Pai:
-TE IUBESC cum n-am mai iubit pe nimeni;
-TE IUBESC cum numai un inger poate iubi;
-TE IUBESC cu privirea;
-TE IUBESC cu sarutul;
-TE IUBESC cu atingerea;
=TE IUBESC cu trupul;
-TE IUBESTE toata fiinta mea.
Ma crezi ca TE IUBESC? Ce? Nu e destul? Ce-as putea sa-ti mai spun? TE IUBESC CHIAR EU!!!!!

Flavy spunea...

Tu vrei sa tac, dar nu - nu pot - pentru ca inima_mi sopteste sa vorbesc.Si totusi....cuvinte nu mai au sens in fata ta si singurul lucru ce mai poate razbate spre tine este iubirea mea.Ea e singura ce ma face sa plec capul spre tine.Ea e singura ce ma face sa-ti rostesc cuvintele "Te Iubesc!"... ea ma indeamna sa spu
n: "te chem, te astept, te doresc".
Si astfel gandul ma poarta neincetat spre sufletul tau si incearca sa alunge tristetile ce se ascund in el, visand ca intr-o clipa chipul sa-ti fie inundat de bucurii, iar eu sa pot spune: " Bucuria ta este cararea ce duce catre fericirea mea, iar prezenta ta este drumul lin pe care-l recapata viata mea. "